Księga gości

Profesjonalny zespół,bogaty repertuar dla każdego coś się znajdzie zarówno dla młodzieży jak i dla starszych,nogi same chcą tańczyć;).Zespół warty polecenia jeśli ktoś chce mieć gwarantowaną udaną imprezę.Naprawdę POLECAMY!!!!:)
Dziękujemy chłopaki za świetną zabawę do białego rana:)
Ewelina i Filip

Ewelina i Filip
(Przysieki)

Bardzo fajnie gracie, a co najważniejsze to bardzo dobrze jest ustawione nagłośnienie. Nie za głośno więc potem i w głowie nie brzęczy. Wiele zespołów nie zwraca na to uwagi, i chociaż by grali dobrze to do nagłośnienia nie przykładają uwagi i słuchanie staje się nie przyjemnością a udręką.
POZDRAWIAM cały bardzo sympatyczny zespół !

P.S.
Szkoda że strona jest tylko we flashu, co skutecznie utrudnia wejscie z smartfonu. Warto pomyśleć nad normalnejszą w php lub prostym HTML-u nie zawsze potrzeba wodotrysków, a ważniejsza jest treść i multimedia. :!music:

Krzysiek
(Skołyszyn)

Tak jak obieclaiśmy:) dokonujemy tego wpisu aby bardzo gorąco Wam podziękować za doskonałą oprawę muzyczną na przyjęciu weselnym które odbyło się 22.09.2012. Zastanawiany się z mężem czy nie obciązyć was dozywotnią rentą zdrowotną dla nas, gdyż nasze stopy i inne części ciała przeżyły masakrę na wskutek odjechanej muzyki i znakomitego wokalu:):):):) Było miodzio Panowie!!!!!!!Gorąco pozdrawiamy!!!!!!!!!Kamila, Damian, goście weselni oraz swaszka:):):)

Kamila

super gracie przystojniaki wielka buzka. :)

agnieszka
(jaslo)

Dwa wesela z oprawą tego zespołu i za każdym razem zabawa do marsza weselnego nad ranem ;)

Orkiestra jednym z najważniejszych kluczy do zadowolenia gości weselnych

Polecam wszystkim

p.s. Dziękuje za "Lipkę"

Konrad

Dzięki chłopaki za super zabawę 4.08.2012r. i miłe spędzanie przerw w Waszym towarzystwie :) pozdrawiam Was wszystkich gorąco i mam nadzieję jeszcze do zobaczenia :!kiss: Dorota

Dorota

Jesteście wspaniali... Pozdrawiam

Ewelina
(Osobnica)

Chłopcy serdecznie dziękujemy Wam za świetną zabawę na naszym weselu 16.06.2012r.jaką przygotowaliście dla nas i naszych Gości:))wszyscy bawili się super każdy zadowolony i pełen szacunku dla tak profesjonalnego podejścia do Waszej pracy:))
Cieszymy sie bardzo że to akurat WY przygotowaliście oprawę naszego wesela i z całą odpowiedzialnością polecamy wszystkim,którzy też planują wesele,po prostu jesteści świetni :)
Jeszcze raz WIELKIE DZIĘKI
pozdrawiamy Kasia,Wojtek i nasi Goście

Kasia&Wojtek
(Pagórek/Jasło)

Data:16.06.2012
Miejsce: Restauracja "Afrodyta"
Liczba opuszczonych piosenek 0 :)
Najlepszy zespół przy jakim miałam okazję się bawić w całym życiu,rewelacyjny repertuar,fantastyczne wykonanie,nogi same rwały się do tańca:)Wszystkim polecam Blue Sky.Nie wiem kiedy mój ślub...ale wiem , że Blue Sky będzie na nim grał:D:D POZDRAWIAM

Magda

Zespół gra rewelacyjnie! Urozmaicony repertuar.Zdecydowanie polecam!!:)

Piotrek

Witamy :) dzięki za wspaniałą zabawę. Goście pytali gdzie Was znaleźliśmy :D oczywiście wszyscy zadowoleni
(rodzice też). Mamy nadzieje, że zobaczymy się jeszcze na kilku weselach, bo te 3 co graliście to pierwsza klasa.

P.S Musicie częściej grać w tych stronach ;)
Polecamy wszystkim zespół BlueSky :)

Ewelina & Adam
(Dębica / Kolno)

Cześć Chłopaki:) w imieniu swoim i gości serdecznie dziękujemy za wspaniałą zabawę:) wasza muzyka wszystkim się podobała i znakomicie się bawili:)))Serdecznie polecamy zespół wszystkim zainteresowanym :)

Asia i Seweryn
(Jasło)

Witam kolegów z konkurencji....pozdrawiam w imieniu całego zespołu De Facto i dzieki za ostatnie mile spędzone przerwy na weselu.... :D

Kaśka
(Jasło)

Hej chłopaki pozdrowienia z restauracji Małopolska. jesteście super.

Sylwia
(Święcany)

Serdecznie polecam ten wspaniały zespół........ponieważ grają w nim świetni muzycy.....a mój tata gra na perkusji i jest świetny.... hehehehhee :D:D:DD: ;) :D :) :o

Ola
(Tarnowiec)

Pozdrowienia dla całego zespołu i życzę dalszych sukcesów

Adrian
(Poznań)

Polecam ten zespół. Zabawa była przednia do białego rana. Przy muzyce, którą proponują świetnie się tańczy i chętnie słucha. Polecam na wesela oraz studniówki!!!

Magda
(Jasło)

Dziękujemy za świetną oprawę naszego wesela, z Wami to był najpiękniejszy dzień w życiu!
Wszyscy się świetnie bawili do 5 rano :))
Pozdrawiamy :D

Asia i Grześ
(Skołyszyn)

chłopaki jesteście najlepsi wymiatacie wszystkie zespoły:):):) po prostu SUUPER mamy nadzieje, że jeszcze się spotkamy na jakimś weselu:) pozdrawiamy serdecznie Majka i Michał ;)

MAJKA I MICHAŁ
(SKOŁYSZYN)

Chociaż było to już chyba tysięczne wesele na którym byłam
to z żadnego nie pamiętam takiej extra orkiestry!!!

Małgorzata
(Radom)

Strony